Asiakastyytyväisyyskysely ja kehittämisraportti - Hämeen ammattikorkeakoulu
Asiakastyytyväisyyskysely ja kehittämisraportti
Asiakastyytyväisyyskysely ja kehittämisraportti

Asiakastyytyväisyyskysely ja kehittämisraportti

TIEDOT PALVELUSTA

PALVELUN TUOTTAJA  Opiskelija
TOIMIPISTE  Hämeenlinna
ALA Yhteiskuntatieteiden, liiketalouden ja hallinnon ala
KIELI Suomi
PALVELUN TYYPPI kehitys/tutkimustehtävä
PALVELU SAATAVILLA Jatkuvasti
HINTA alk. 200 e + alv

Organisaatioille tarjotaan asiakastyytyväisyyden selvitysprojektia. Asiakkaan kanssa määritellään tavoitteet ja työsuunnitelma,
ja laaditaan kyselylomake. Kysely toteutetaan joko sähköisenä tai paperiversiona, ja kyselyn tulokset analysoidaan. Tuloksista laaditaan kehittämisraportti.

Palveluun on mahdollista sisällyttää asiantuntijapalveluna kehittämistyöpaja ja tulosten esittelytilaisuus.

HÄMEEN AMMATTIKORKEAKOULU