Asiakastyytyväisyyskysely ja kehittämisraportti - Hämeen ammattikorkeakoulu
Asiakastyytyväisyyskysely ja kehittämisraportti
Hämeen ammattikorkeakoulu

Asiakastyytyväisyyskysely ja kehittämisraportti

TIEDOT PALVELUSTA

PALVELUN TUOTTAJA Opiskelija
TOIMIPISTE Hämeenlinna
ALAYhteiskuntatieteiden, liiketalouden ja hallinnon ala
KIELISuomi
PALVELUN TYYPPIkehitys/tutkimustehtävä
PALVELU SAATAVILLAJatkuvasti
HINTAalk. 200 e + alv

Organisaatioille tarjotaan asiakastyytyväisyyden selvitysprojektia. Asiakkaan kanssa määritellään tavoitteet ja työsuunnitelma,
ja laaditaan kyselylomake. Kysely toteutetaan joko sähköisenä tai paperiversiona, ja kyselyn tulokset analysoidaan. Tuloksista laaditaan kehittämisraportti.

Palveluun on mahdollista sisällyttää asiantuntijapalveluna kehittämistyöpaja ja tulosten esittelytilaisuus.

HÄMEEN AMMATTIKORKEAKOULU